logotype

Vijesti/Aktualno

Telekomunikacije – Što donosi prijedlog novog Pravilnika o univerzalnim uslugama

 

Prema Zakonu o elektroničkim komunikacijama (ZEK_NN br.76/2022.) univerzalne usluge su ”najmanji skup usluga određene kakvoće koje su dostupne po pristupačnoj cijeni svim krajnjim korisnicima na cijelom području Republike Hrvatske, neovisno o njihovoj zemljopisnoj lokaciji”.

Pročitaj više: Telekomunikacije – Što donosi prijedlog novog Pravilnika o univerzalnim uslugama

Splitski potrošač na novoj adresi!!!

Cijenjeni potrošači,

od danas se naša udruga nalazi na novoj adresi - Šetalište Bačvice 10 (3. kat).

Prostor je udruzi dodijelio na korištenje Grad Split do 31.12.2026. godine.

 

Na navedenoj adresi sada djeluje i naše Savjetovalište za potrošače, gdje svakim radnim danom u periodu od 10:00 do 14:00 sati možete dobiti besplatan potrošački savjet ili informaciju.

Osim osobnim dolaskom, savjete u navedenom terminu možete dobiti i putem našeg telefona 095/700-1969, a možete nam se obratiti i putem pošte, kao i na naš e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Savjetovalište djeluje u okviru programa "Savjetovanje potrošača na području grada Splita za 2024., 2025. i 2026. godinu", koji financijski podržava Grad Split.

 

Vaš,

Splitski potrošač

Održano predavanje za studente 02.05.2024.

U sklopu naše uspješne dugogodišnje suradnje sa Sveučilišnim odjelom za stručne studije u Splitu, u četvrtak 02. svibnja 2024. za studente kolegija "Unutarnjetrgovinsko poslovanje" smo i ove godine održali gostujuće predavanje na temu "Prava potrošača i obveze trgovaca".

 Ovakvim događanjima nastojimo podići svijest i informiranost o potrošačkim pravima kod mlade populacije, a ujedno o tome educirati i mnoge buduće trgovce među njima. 

U nastavku pogledajte fotografije sa predavanja:

Povećanje cijena telekom usluga

Slijedom odobrenja izmjena Općih uvjeta poslovanja telekom operatera (odobrio HAKOM krajem 2022. godine), telekom operateri imaju pravo jednom godišnje usklađivati odnosno povećavati cijene svojih usluga  prema indeksnoj klauzuli utvrđenoj na temelju objave Državnog zavoda za statistiku o prosječnoj godišnjoj stopi inflacije za prethodnu godinu. Svi veći telekom operateri su već obavijestili svoje pretplatnike o postotku povećanja mjesečnih naknada.

A1 je odlučio da će im mjesečne naknade od 1. lipnja poskupjeti za 6,9%, Hrvatski Telekom  i ISKON svoje će mjesečne usluge od 1. srpnja naplaćivati 6,5% više, kao i Telemach koji će primijeniti postotno povećanje od 7,2% od 1. srpnja 2024. 

Pročitaj više: Povećanje cijena telekom usluga

PRIOPĆENJE - Važna obavijest !!!

 

Cijenjeni potrošači,

 

žao nam je što Vas moramo obavijestiti da smo, zbog trenutno nedostatnog financiranja rada udruge od strane Jedinica lokalne samouprave, prisiljeni privremeno obustaviti organizirane aktivnosti savjetovanja potrošača, od 01. siječnja 2024. - do daljnjeg.

Naša udruga će u međuvremenu usluge savjetovanja biti u mogućnosti pružati prioritetno svojim članovima.

Svima ostalima, koji nam se svakodnevno obraćate u velikom broju, nastojati ćemo pomoći u skladu sa trenutno raspoloživim kapacitetima.

 

Izuzetak su građani Omiša, koji nam se i dalje mogu obratiti drugom srijedom u svakom mjesecu od 10.00 do 12.00 h u Gradskoj sportskoj dvorani Ribnjak, Četvrt Omiške bojne bb, 1. kat (detaljnije ovdje: https://splitski-potrosac.hr/index.php/ostalo-menu/88-obavijest-savjetovanje-potrosaca-grada-omisa-u-2023-i-2024-godini), a zahvaljujući tekućoj financijskoj potpori Grada Omiša.

 

I ovim putem još jednom želimo istaknuti da je zakonska obveza Jedinica lokalne samouprave (JLS) da na svom području organiziraju (između ostalog i) savjetovanje potrošača, a sve sukladno članku 133. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), kao i  člancima 19. i 19.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).

 

Koliko nam je poznato, ovu zakonsku obvezu, osim periodički Grada Splita i od 2022. godine Grada Omiša, ne ispunjava niti jedna Jedinica lokalne samouprave u čitavoj Dalmaciji!

 

Stoga, ovom prilikom također apeliramo i na predstavnike medija da se po ovom pitanju obrate Jedinicama lokalne samouprave i tako, zajedno sa nama, pomognu svim građanima, u svim gradovima i općinama, da kao potrošači ostvare svoja zakonom zajamčena potrošačka prava!

 

Vaš

Splitski potrošač - Split

 

 

Pročitaj više: PRIOPĆENJE - Važna obavijest !!!

2024  Splitski potrošač   globbers joomla templates